2011-08-26
 13:23:43

Fredag

Då va det fredag då. Vi kom hem för 2 timmar sen. Sov ju hos min mamma.
Va på BVC imorse halv 9. Theo vägde 15.5 kilo och va 97,5 cm lång:) Han låg lite över kurvan på längden och vikten va precis.
Hon gjorde massa talövningar med honom också men det gick inget vidare. Så vi ska vidare till talpedagog. Hon skulle skicka remiss dit. Hon sa att det kanske inte va så mycket fel men hon ville endå ha en utverdering av någon som är speciellt inriktad på detta.
Annars har vi inte gjort så mycket. Jag har försökt plugga men det går absolut inte bra. Usch!
Snart ska jag göra lite lunch/middag till pojkarna:)
Theo sover för ovanlighetens skull. Men snart borde han vakna.
Blir nog inte mycket bloggande i helgen men jag återkommer när jag återkommer:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: