2011-05-30
 09:20:14

Måndag 30/5

Snart är denna månad slut.
Cirkusen gick jätte bra. Theo va lugn"nästan" hela tiden. Han gillade alla djur. Mest Kamelerna.
Igår va det morsdag och den firades först ute på värmdö med min mamma och sen vidare till älsklingens mamma.
Och min fina man köpte en bukett rosor till mig:)
Annars har vi inte gjort så mycket annat i helgen. Haha den har varit fullspeckad. Juste jag va på långholemen med tjejerna och kollade ståupp komik:) Hann bara vara där 1 timma innan cirkusen men det va trevligt att umgås med dom lite:)
Idag eller snart ska vi börja röra oss mot fiskis. Ska försöka få en tid på vårdcentralen för theos prickar.
Sen stannar vi där tills älskling kommer och hämtar oss<3
Han jobbar bara till på onsdag sen så är det ju röd dag på torsdag så han har lång helg. Plus att måndag är röd dag:)
Nu ska jag göra iordning lillpojken. Bjuder på lite bilder:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: