2011-08-25
 11:55:50

Halloj

Oj vad länge sen. Förlåt.
Kan inte påstå att jag varit upptagen, har inte haft någon blogg lust helt enkelt.
Jaha vad har hänt sen sist? Theo har fyllt 3 år:) 19 augusti blev han 3 år. Stora killen nu.
Vi va iallafall på bio och åt Mc donalds till lunch. Men Theo orkade inte sitta hela filmen så vi gick när det va 40 minuter kvar. Vi såg bilar 2. Sen på lördagen så hade vi kalas. Trevlans trevlans. Han fick massa fint. Av mig och S fick han en chuggington tågbana med ett tåg till plus lite böcker och en film. Sen på kalaset fick han buzzdata och bilar och pengar. Så i tisdags va vi iväg och handlade för pengarna han fått. Blev massa extra tåg till hans nya bana.
Puzzel blev det också, polisbil,ambulansbil och lite gubbar till det och en film.
I tisdags fick vi också en ny spis. Äntligen. Har varit utan ugn i 3 veckor. Spisen ahr funkat men det gick inte att laga ugnen så vi fick en helt ny istället:) Väldigt vacker:P
Jag har ju börjat skolan nu också. Gjorde klart min sista uppgift igår till den ena kursen. Så en kurs är avklarad.
Idag börjar nästa kurs. Så det ska jag göra idag. Men innan dess ska vi ut och äta.:)
Nästa vecka börjar plutt dagis också. Efter 4 månader hemma med mig. Kommer nog bli jätte bra för honom.
Dagiset är helt nytt. Dom öppnar nästa vecka. Vi va förbi där för några veckor sen för att kolla hur det såg ut. Allt va verkligen helt nytt. As fint. Känndes helt färskt:)
Nä nu ska jag äta mina majskolvar:D
Ska försöka komma ihåg att uppdatera:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: