2011-05-23
 18:10:25

Måndag

F*n va helgerna går snabbt. Tråkigt:(
Idag har vi iallafall varit på...lekt på... ja ni ingenting har vi gjort. Theo har en hemsk hosta så vi har försökt stanna inne idag. Vi gick iallafall till ica och köpte hem lite nödvändigt och varje gång jag går ut utan vagn så lovar jag mig själv att det är sista gången men så blir det ju inte. Min trotsiga unge lyssnar aldrig på vad jag säger.
Han gör verkligen tvärtemot.
Snart kommer min fina underbara älskling hem. Då ska han få lite mat i magen. Ikväll ska vi väl kolla på film, min låtsas fru blir det. Skulle sett den igår men det kom en as bra film på 4an som jag fastnade för så vi gör ett nytt försök ikväll.
Jaha annars då? Fredag ska vi på kryssning. Dygns kryssning bara. Sen när vi kommer tillbaka ska vi hämta hem vår lilla kisse som ska flytta in här med oss. Det blev en Diesel ? (killen har bestämmt namnet så han bestämmer stavning)
Lördag ska vi på cirkus. Måste komma ihåg kameran. Kommer glömma den men ska verkligen försöka:) Söndag har vi inget bestämt tror jag:P
Theo deckade  på golvet idag medans jag lagade mat. Hur kan man somna på ett hårt golv? Soffan ligger lixom precis bredvid. Aja hur som helst är han ju världens gulligaste. Men det blev hus i helvete när jag väckte honom för mat. Vilket temprament den här pojken har.
Nää nu ska vi kolla på Thomas tåget för hundrande gången ... Idag!







Caroline
PUBLICERAT: 2011-05-23, 20:09:57 | URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Fett elak Sussie! Vart är min blogg länkad då? vavava? Kul att du har skaffat blogg ;)


Caroline
PUBLICERAT: 2011-05-23, 21:36:46 | URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Och hjärta fick man också, fan man måste ligga bra till ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: