2011-05-24
 09:27:58

Tisdag 24/5

Jaha då va det tisdag.
Jag och Theo klev upp för 1 timma sen ungefär.
Theo ligger på golvet och äter knäcke macka. Han slickar först bort smöret sen äter han brödet. Gott. Eller inte.
Igår kväll la jag ut Theos första vagn på blocket. Har absolut ingen användning för den så den kan lika bra säljas.
Så idag kommer det förbi någon och kollar på den.
Den är ju hyffsat fin. Inget är trasigt eller nått lite sliten vid hjulen men annars är den helt okej.
Ska sälja den för två tusen. Så jag är ganska nöjd:)
Så när älsklingen kom hem igår och hade ätit så åkte vi bort till min mamma och hämtade den i källaren. Ska fixa iordning den idag under dagen så den ser lite fräsch ut:)
Och har ni sett vädret? Regn och rusk. Så det blir en till dag inne. Kanske bäst det så att Theo hinner bli frisk innan dags kryssnignen på fredag.
Jag är lite nervös inför cirkusen på lördag. Jag tror Theo kommer bli lite rädd i början. Han älskar att kolla på djur på tv och i böcker men när det väl kommer till krita så är han typ rädd för katter. Nä men det ska nog gå bra.
Nä nu ska jag fortsätta med mitt kaffe:)
Lite bilder från i söndags bjuder jag på:)


Caroline
PUBLICERAT: 2011-05-24, 10:53:20 | URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Haha så gulligt rädd för katter :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: