2011-05-24
 16:14:12

Vagnen såld

Nu har jag sålt vagnen. Tog 24 timmar. Snabba pengar hahaha. SKönt att bli av med den. Jag hoppas på att theo inte ska ha någon vagn till vintern. Hoppas kan man alltid göra.
Nu ska vi lägga ner den som vi har nu i källaren och köpa en enkel sulky. Jag orkar inte släpa upp och ner på den här vagnen. Vi har ju ingen hiss så det blir jobbit med tiden.
Nu håller jag på lagar mat. Det blir fiskpinnar med ris. Theo borde vara hungrig och han älskar fiskpinnar.
Om 2 timmar kommer mannen hem. Funderar på om vi ska åka och storhandla då eller om vi tar det på torsdag endå?! Aja vi får se:)
Nu ska jag fortsätta med maten<3


Caroline
PUBLICERAT: 2011-05-24, 22:01:53 | URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kan du inte ha vagnen i porten? Vi har vagnen längst ner i porten fast den är fastlåst med ett cykellås :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: