2011-05-24
 12:46:07

Vi tog oss till Ica

Nu kom vi nyss från ica. Blev barnmat till mig. Kör kissie dieten haha nejdå. Men tycker potatis med dillkött är så jävla gott så åt en burk sånt till lunch och theo fick spagetti och köttfärssås. Han åt inte speciellt mycket men han blev väl mätt på de han åt hoppas jag.
Sen va vi ner till källaren och hämtade vagnen. Nu har jag tvättat det värsta så nu väntar den på att komma till sin nya familj. hahaha!
Fortfarande skit väder ute så vi håller oss inne idag. Hade hoppats på att det skulle spricka upp men icke ej.
Imorgon har vi tvättstuga. Får försöka gå ut efter det eller emellan.
Saknar min käre man som jobbaroch sliter. Han jobbar så satans sena dagar. Men sen är han ju ledig fredagar så vi har ju lång helg tillsammans. Och denna helg är min med theo så då ska vi mysa:)
Väntar på paketlapp som ska komma denna vecka. Massa saker till katten. Klösställning och sandlåda och såna grejsimojser.
Nää om man ska göra någon nytta. Kanske städa bland theos leksaker.?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: